Pýtate sa prečo by mali byť Insta stories súčasťou vášho biznisu?

Čo sa reklamy týka, Insta stories sú ideálnym prostredím pre Vašu reklamu. Vďaka prepojeniu s Facebookom sa v ňom dá konkrétne a efektívne cieliť na publikum

Promovaná Insta story môže mať až trojnásobný zásah v porovnaní s klasickým promovaným postom – za rovnaký budget.

  • Približne 86,6% používateľov Instagramu uverejňuje príbehy každý deň.
  • Zhruba 60% mileniálov publikuje alebo sleduje príbehy na Instagrame.
  • V roku 2020 bola miera klepnutia dopredu pre príbehy na Instagrame 68%.
  • Asi 70% príbehov Instagramu sa pozerá so zapnutým zvukom.
instagram_poster
instagram_story

Video storky do 15 sekúnd

Krátka vertikálna video storka pre Váš biznis.

Štatistiky uvádzajú, že väčšina používateľov zapína zvuk príbehu na Instagrame. Tieto informácie predstavujú pre inzerentov príležitosť implementovať zvuk do svojich príbehov, aby pre potenciálnych zákazníkov vytvorili pôsobivejšie prostredie a vo výsledku zvýšili angažovanosť.

Profily s 10 000 až 50 000 sledujúcimi majú miery dosahu 13,3%.

Takmer 58% ľudí sa začalo viac zaujímať o značku/produkt, ktoré videli v príbehoch.

Štatistiky zapojenia príbehov na Instagrame ďalej ukazujú, že 50% ľudí navštívilo webovú stránku, aby si kúpili konkrétny produkt, ktorý videli v príbehoch. Koniec koncov, to je cieľom každého obchodníka.